Qualitat, bon preu i oferta d'activitats immillorable.
Un racó de natura en un entorn idíl.lic.
A 500m del poble d'Ur, al bell mig de la Cerdanya.
Una estada tranquil.la en un entorn únic.
Luxury House (apartaments) a València d'Àneu i Esterri d'Àneu.
Alberg i centre d'activitats.
Casa de poble recentment restaurada.
Masia catalana situada en un entorn rural, dins del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa.
L’Hort del metge està ubicat en el poble de Lladrós, que es troba en la Vall del riu Noguera de Cardós.
2 parcs residencials. 2 llocs privilegiats per les vacances de tot l'any a Sallagouse i a Err (complexe nou). Lloguer i venda de xaletsde fusta.
Casa Bellera es troba al petit poble de Caregue a 1.155 m d'altitut, al nord de la Vall d'Àssua, comarca del Pallars Sobirà.
Al cor del Pirineu de Lleida.
Situat a 3km de la Seu d’Urgell i a 13km d’Andorra.
Vine a l’hotel Terradets per gaudir com mai del Pallars Jussà!
Casa del 1850 situada al poble de Dosquers, comarca de la Garrotxa.
El Càmping de La Vall de Bianya es troba al bell mig de La Vall de Bianya. Aquesta vall conforma un territori de prats, boscos i rierols amb un paisatge variat i frondós.
Al peu del Puigsacalm i a pocs quilòmetres de la reserva volcànica de la Garrotxa, l’Hotel Vall de Bas t’ofereix la millor experiència entre volcans.
Situat davant el llac de la Torrassa i prop del Parc Nacional d'Aigüestortes i estany de Sant Maurici.