Gironella es prepara per viure, un any més, les esperades Festes de Sant Roc, que ompliran els carrers d’activitats, música i cultura popular del 13 al 19 d’agost de 2025.
El tret de sortida serà dimecres 13 amb la inauguració de l’exposició L’Armari de la Festa a l’Espai Santa Eulàlia i l’espectacle inaugural amb les pregoneres Laia i Carla Font Estruch a la plaça de la Vila.
Durant els dies següents, els actes s’adrecen a tots els públics: petanca, trobades de gegants, sopars populars, concerts, espectacles infantils, sardanes, torneigs, cultura tradicional i balls de gala. Destaca l’esclatada familiar i nocturna de dijous 14, amb el seguici d’imatgeria i focs artificials. Divendres 15 serà el torn dels concerts amb grups com TYETS i DJ Anna Gisbert, mentre que dissabte i diumenge oferiran una combinació de cultura tradicional i música en directe, amb la presència de l’Esbart Manresà, l’Orquestra Venus i activitats per a la canalla.
El dilluns 18 i dimarts 19 tanquen la festa amb sardanes, espectacles familiars, concert i ball amb l’Orquestra Montgrins, inflables a la piscina, una presentació literària i la tradicional cantada d’havaneres amb rom cremat.
Podeu consultar la programació completa i reservar entrades a través del web municipal www.gironella.cat o a www.entradesgironella.cat.