Berga serà una de les poblacions –juntament amb Calella, Cardedeu, Cardona, Espa-rreguera, Gelida, Igualada, Moià, Rubí, Sant Adrià del Besós, Torelló i Vilanova i la Geltrú- que a partir del proper dijous 15 de setembre acolliran el circuit estable de cinema català que té per objectiu apropar als espectadors el cinema produït a Catalunya, una iniciativa impulsada des de l’Acadèmia del Cinema Català i la Diputació de Barcelona.
Així, en el cas de Berga serà el Teatre Patronat on de setembre a desembre cada tercer dijous de mes es podran veure, respectivament, ‘El rei borni’, ‘Cerca de tu casa’, ‘La propera pell’, ‘100 metros’, i ‘Ebre, el bressol a la batalla’.
Les pel•lícules es podran veure a 2/4 de 9 del vespre al Teatre Patronat i el preu de l’entrada serà de 4’50 euros; 3 euros amb el Carnet Jove i 2×1 presentant el carnet Club Vanguardia a taquilla.