Del 19 de setembre de 2025 al 12 d’octubre de 2025
La brama és un fenomen que es dona a la tardor, quan els cérvols entren en època de zel. Els mascles produeixen un so gutural que rep el nom de brama. També freguen les cornes amb matolls, fan corredisses empaitant femelles o altres mascles, que ocasionalment poden derivar en baralles. És un període molt sensible pels cèrvids, per això la Reserva i el Parc Natural faciliten un servei gratuït, perquè tothom pugui gaudir d’una experiència de qualitat, amb respecte per l’animal i el seu entorn. S’habiliten tres punts : al Xalet de Coll de Pal, Comaoriola i Castellar de n’Hug, on trobareu especialistes que aportaran contingut a l’experiència i posaran a la vostra disposició prismàtics i telescopis. Així podreu gaudir plenament d’un dels fenòmens més espectaculars que ens ofereix la biodiversitat del Cadí.
Aquest servei es pot gaudir entre el 19 de setembre i el 12 d’octubre amb reserva prèvia a la pàgina web: https://www.bramacadi.cat/ca/
Més informació:
@bramacadi
#bramacadi
Tel. 686687042
A banda de les escoltes grupals gratuïtes, a la comarca, hi ha diverses empreses que ofereixen sortides personalitzades en horaris a convenir. Si hi esteu interessats, contacteu amb nosaltres i us facilitarem tota la informació.
- Lloc: Parc Natural Cadí Moixeró