Durant el mes d'agost, fes que les teves nits de divendres siguin inoblidables gaudint de les actuacions en directe que t'oferim durant el sopar. Veniu i gaudireu d´una sangria de vi de franc amb el vostre sopar (per a 2p).
Després d'estar més de 10 anys a la Platja de la Musclera d'Arenys de Mar-Caldes d'Estrac, l'Anima de Platja es trasllada aquest any al Passeig Marquès casa riera número 1 de Sant Vicenç de Montalt.
Sense perdre el seu esperit i la seva personalitat, el xiringuito segueix oferint la seva àmplia diversitat d'amanides, sardines, peixet fregit i els arrossos que l'han caracteritzat sempre, però ara en un entorn diferent.
Obert cada dia des de l'1 de maig fins al setembre, l'Anima de Platja t' ofereix la possibilitat de gaudir de la platja tot el dia, oferint esmorzars i aperitius, dinars a la fresca sota la seva pèrgola de fusta i sopars, en un ambient íntim i tranquil.
I per fer que l estiu sigui encara més divertit, l'Anima de Platja ha programat un seguit d'actuacions diferents a les nits dels diumenges d'agost.
Veniu a sopar un diumenge al vespre, gaudiu de la música en viu i nosaltres us oferim de franc un gintònic de Bombay perquè el gaudiu en el nostre chill-out. Tria el teu diumenge:
02 agost Marlai Acoustic
09 agost Santi Agraz
16 agost Arena trio
23 agost Ihsanlulu
30 agost Ihsanlulu bis
Us esperem a tots aquest estiu amb energies renovades i la mateixa il·lusió de sempre, esperant que els moments que passeu al nostre xiringuito siguin inoblidables.
Experiència PX