- Càmping Bellver – Bellver de Cerdanya – Tel. 973 510 239 – www.campingbellver.com – campingbellver@campingbellver.com
Càmping familiar, situat al costat del Riu Segre, amb parcel·les, bungalows i mòbil homes, amb confortables instal·lacions. Ideal per a la pràctica de senderisme, pesca, esquí i esports de muntanya en general.
- Càmping Las Asperas – Palau de Cerdanya – Tels. +33 468 046 208 – contact@palacioloisirs.com – www.palacioloisirs.com
Al sud del poble de Palau de Cerdanya, i al començament de la pista forestal, el Càmping Las Asperas ofereix parcel·les planes i amb gespa per les tendes i les caravanes, també bungalows de gran confort (lloguer i venda).
Amb un ambient familiar en un entorn de natura i calma. Obert tot l’any.
- Càmping Le Cerdan – Sallagouse – Tel. +33 468 047 046 – www.lecerdan.com – lecerdan@lecerdan.com
Al cor dels Pirineus Orientals, a la Cerdanya francesa, s’hi troba un càmping bonic i tranquil (Le Cerdan) situat al poble de Sallagosa a 1.300m d’altitud. Al nostre càmping trobaràs zona d’acampada i zona per les autocaravanes. També disposem de mòbil-homes perquè puguis gaudir d’unes vacances confortables envoltat de natura. Vine a veure’ns!
- Càmping L’Oratoire – La Tour de Carol – Tels. +33 616 345 810 / +33 468 048 370 – www.cerdagne-camping.com -campingloratoire@wanadoo.fr
A 1.280m d’altitud, un petit càmping tranquil i agradable, situat a la cruïlla entre Andorra, Espanya i Font Romeu i a dues passes del magnífic riu Carol, molt apreciat per nombrosos pescadors. Sortint del càmping podeu gaudir de recorreguts senyalitzats, ja sigui a peu o en bicicleta. Els amants de les excursions tindran la possibilitat d’escollir entre la Vallée du Campcardos, Lanoux, Coume d’or, Puigmal, Carlit i moltes més.
Els més esportistes trobaran, en un radi de 15km, un espai on satisfer els seus desitjos de sensacions fortes: Via ferrada a Llo, Tirolines a Porté- Puymorens (el recorregut amb més extensió dels Pirineus), Parapent, Parcs d’aventura, sortides a cavall…
- Càmping de la Gare – Ur – Tel. +33 468 048 095 – www.camping-cerdagne.com – info@camping-cerdagne.com
A 1190m d’alçada, als peus de les muntanyes de la Cerdanya i de les estacions d’esquí, us acull el Càmping de La Gare durant totes les estacions de l’any. És tranquil, familiar, arbrat, envoltat de natura, amb mòbil homes, places per a caravanes, càmping i tendes per escollir entre una estància esportiva o de descobriment.
- Mas Piques – Bourg Madame – Tel. +33 612 331 258 // +33 642 294 010 – www.campingmaspiques.fr – campiques@wanadoo.fr
Situat sobre un terreny arbrat d’una hectàrea i mitja Mas Piques us proposa parcel·les d’acampada i la possibilitat de llogar un mòbil home o una habitació.
Càmping familiar i tranquil, amb una situació privilegiada a dos passes del centre del poble, al costat de Puigcerdà i a prop de les activitats de muntanya com ràfting, bicicleta, equitació, excursions i el més important: el nostre clima privilegiat!
- Càmping Puigmal – Err – Tels. +33 468 047 183 / +33 688 844 763 – www.camping-le-puigmal.fr – contact@camping-le-puigmal.fr
El Càmping Le Puigmal us garanteix la tranquil·litat silvestre a dos passos del centre d’aquest viu i típic poble dels Pirineus catalans. Podreu gaudir de les vacances a l’aire lliure amb tota tranquil·litat, rodejats d’una natura acollidora.
- Le Vedrignans (Saillagouse) – El Pastural (Err) – Tel. +33 468 040 479 – www.levedrignans.com – levedrignans66@orange.fr
Situats a Saillagouse i Err, pobles envoltats de reserves naturals i indrets de gran atractiu, amb més de 300 dies de sol a l’any, a prop de Llivia i Font Romeu, Le Vedrignans i el Pastural, refugis privilegiats per a passar-hi les vacances tot l’any. Us proposen el lloguer de xalets de fusta, confortables i equipats amb tots els serveis.
- L’Escapade. YELLOH ! VILLAGE – Estavar – Tel. +33 468 308 100 – www.lescapade.com – contact@lescapade.com
A 1190m d’alçada, als peus de les muntanyes de la Cerdanya i de les estacions d’esquí, us acull el Càmping de La Gare durant totes les estacions de l’any. És tranquil, familiar, arbrat, envoltat de natura, amb mòbil homes, places per a caravanes, càmping i tendes per escollir entre una estància esportiva o de descobriment.
- El Pailles – Osseja – Tels. +33 468 047 850 / +33 617 456 277 – www.elpailles-osseja.fr
En un paisatge encisador, al costat d’un bosc centenari i al costat d’una petita serra, la Residència El Paillès us proporcionarà calma i tranquil·litat. Amb totes les comoditats i les prestacions de qualitat que vostè pugui desitjar!
- Càmping Las Closas – Err – Tel. +33 468 047 142 – www.camping-las-closas.com – camping.las.closas@wanadoo.fr
Situat a 1350m d’altitud, al cor de La Cerdanya i del Parc Natural Regional dels Pirineus, el Càmping Las Closas us ofereix un ambient familiar, parcel·les amb ombra, lloguer de mòbil homes i un munt d’activitats que us ajudaran a descobrir les riqueses de La Cerdanya i el Capcir.