Els propers dies 17, 18 i 19 de setembre tornem a organitzar la Fira Mercat Modernista de Canet de Mar, enguany la tretzena edició que té com a temàtica principal “La fotografia al modernisme”.
Malgrat la complicada situació actual en aquesta 13a edició de la Fira, com cada any, mirarem que el municipi s’impregni d’elements, d’ambient, de figuració i de recreació del segle passat i, durant tot un cap de setmana, podreu gaudir d’actuacions, d’activitats (culturals, artístiques, lúdiques, infantils i gastronòmiques), d’espectacles, rutes, exposicions, conferències… i noves propostes que contribueixin a reforçar la singularitat d’aquest esdeveniment.
Podeu consultar tota la informació i programació actualitzada al següent enllaç: turismecanet.wixsite.com/firamodernistacanet
Si t’ha agradat llegir la notícia 13a edició de la Fira Mercat Modernista de Canet de Mar, també et pot interessar llegir El Maresme Sound celebra la seva 2a edició.