Conferència “El color de la natura” a càrrec d’Eliseu Vernis, coneixedor del món dels bolets i soci de la Societat de Micologia de Catalunya.
Sortida familiar organitzada per anar a buscar bolets, a càrrec de Toni Marí del Centre de Documentació del Parc i Toni Sànchez, boletaire.
Cerqueu fins a dos exemplars de la mateixa espècie i porteu-los al Museu per incorporar-los a la Mostra.
Mitjançant peces de fusta realitzarem construccions de gran format per omplir Can Banús de construccions sigulars.
Exposició de les diferents espècies de bolets i les seves principals característiques classificades pels Amics dels Bolets i col·laboradors.
Tastet de bolets de 18h a 21h. Degustació d’una cassoleta de bolets amb botifarra esparracada, cuinada en directe a l’era del Museu Arxiu, acompanyada d’una llesca de pa i un got de vi.
Parades de bolets frescos i assecats, cistells, taller de fang, embotits i un ampli ventall de productes artesans.
A les 11h Inauguració oficial de la Fira a càrrec de les autoritats assitents.
Versions i ritmes al més pur swing i dixiland.
Reconeixament de l’Associació Amics dels Bolets a un vilassarenc o vilassarenca que s’hagi distingit en la seva dedicació al nostre poble en les activitats culturals, socials o esportives.
Pànxing General
info@panxing.net – 93 753 27 08
Enric Morera 25, 08339 – Vilassar de Dalt
Delegació Pànxing Maresme
maresme@panxing.net – 93 753 27 08
Enric Morera 25, 08339 – Vilassar de Dalt
Delegació Pànxing Cerdanya
cerdanya@panxing.net – 972 88 24 28
Alfons I, 44 A, 17520 – Puigcerdà
Delegació Pànxing Berguedà
bergueda@panxing.net
93 753 27 08
Newsletter General