SOLSONÈS
Oficina de Turisme del SolsonèsCtra. de Bassella, 125280 SolsonaT. (00 34) 973 48 23 10Whatsapp: 623 172 497
www.turismesolsones.comentradessolsones.com
SANT LLORENÇ DE MORUNYS
cinema
Diumenge 26 de febrer
18 h • TEATRE MUNICIPAL • Cicle Gaudí. Projecció de la pel·lícula “Un año, una noche” de Isaki Lacuesta. Compra d’entrades:
entradessolsones.com/activitat/un-ao-una-noche-a-sant-lloren-de-morunys/2023-02-26/18:00:00
També es podran comprar entrades 30 minuts abans de l’inici de la projecció al mateix teatre.
SOLSONA
carnaval
Del 16 al 22 de febrer
CARNAVAL DE SOLSONA.
Més informació.
www.carnavalsolsona.com
exposició
Del 17 al 20 de febrer
Gegants del carnaval. Més informació i horaris:
turismesolsones.com/esdeveniments/exposicio-dels-gegants-del-carnaval/
cinema
Divendres 24 de febrer
21.30 h • TEATRE COMARCA • Cicle Gaudí. Projecció de la pel·lícula “Un año, una noche” de Isaki Lacuesta. Compra d’entrades:
entradessolsones.com/activitat/cicle-gaudi-solsonaunanounanoche/2023-02-24/21:30:00
També es podran comprar entrades 30 minuts abans de l’inici de la projecció al mateix teatre.
fira gastronòmica
Dies 4 i 5 de març
Del trumfo i la tòfona. Més informació:
firadesolsona.com/fira_trumfo/
teatre
Dies 4, 5, 11 i 12 de març
TEATRE MUSICAL “Les bèsties reposen fora de casa”, un musical escrit i dirigit per Arnau Abella. Properament es podran comprar entrades a:
www.entradessolsones.com
EXPOSICIONS
CASA GRAN DEL MIRACLE (SANTUARI DEL MIRACLE – RINER) • “Intimitats al descobert”. Una original exposició centrada en objectes i imatges relatius a aspectes de la vida de les persones que es desenvolupen en la intimitat o que pertanyen a la vida privada de cadascú. Visites concertades i més informació: 683 659 050.
Fins al 15 de març
MUSEU DE SOLSONA • “Jugant a ser grans”. Nines antigues. Col·lecció particular.
VISITES GUIADES
Venda d’entrades online
www.entradessolsones.com • “Solsona Monumental”• Gegants de Solsona• Santuari del Miracle• “Olius Monumental”• Pou de gel de Solsona• Museu Diocesà i Comarcal de Solsona• Castell d’Enfesta (La Molsosa)• Torre d’Ardèvol