La Festa Major de Sant Martí de Teià, que començarà el dia 10 d’octubre, es prepara i posa en marxa la maquinària amb un plegat d’actes previs a la que tornarà a ser una de les festes majors grans del Maresme.
Perquè si bé l’any passat no va poder ser, aquest any no se la volen tornar a perdre. De fet, un dels actes previstos es fa ressò de la no-festa del 2020 degut a la pandèmia de la Covid-19.
Programa:
Dijous 4 de novembre
- 19 h/ CMC LA UNIÓ
TALLER DE RELLENO
Descobreix els secrets d’un bon Relleno. Després podrem fer un petit tastet.
Places limitades. Inscripcions a la CMC La Unió.
Divendres 5 de novembre
- 19 h/ CMC LA UNIÓ
AMALGAMA. Una retrospectiva de la Festa Major 2020.
“Les artistes Júlia Torres i German Chocero mostrem la Festa major 2020 a través de diferents disciplines. Així, contagiarem a d’altres artistes joves que també ens mostraran les seves perspectives. Al llarg de l’exposició podrem veure col·laboracions de DJ, performances, tallers, fanzines,… I entre tots crearem una exposició que anirà creixent”.
Ho organitza la Comissió d’Exposicions de la CMC La Unió.
- 20.30 h / CMC LA UNIÓ
PERFORMANCE I DJ SET
Reinterpretació dels treballs realitzats per Júlia Torres i German Chocero a través de la paraula, l’escena i la hibridació de llenguatges.
Dissabte 6 de novembre
- 9 h / CA LA CECÍLIA
CAMPIONAT OBERT PER PARELLES DE DÒMINO
Places limitades. Inscripcions a en Marcel al Casal de Ca la Cecília.
Ho organitza la Penya Carpanta del Casal Ca la Cecília.
- 10 h / DAVANT DE LA BIBLIOTECA CAN LLAURADOR
PILATWALK
Maridatge entre pilates i marxa nòrdica.
Preu: 10 €, inscripcions prèvies a www.teia.cat, places limitades.
Ho organitza la Regidoria d’Esports.
- 11 h / CMC LA UNIÓ
TRANSFORMEM EL PROGRAMA
Taller guiat de descoberta de la creativitat a través de la manipulació del fulletó de la Festa Major de 2020. Activitat que forma part de l’exposició Amalgama.
Diumenge 7 de novembre
- 9 h / ERA DE CAN LLAURADOR
XVII TEIALADA 2021
Pedalada popular en bicicleta de muntanya. Podràs escollir entre dos recorreguts de diferents dificultats. Més informació i inscripcions a http://clubexcursionistateia.cat/
Ho organitza el Club Excursionista de Teià.
- 12 h / ERA DE CAN LLAURADOR
MINITEIALADA
Pedalada per als més menuts. Recomanat per a infants fins els 9 anys. Recorregut marcat per la zona dels jardins de Can Llaurador. Més informació i inscripcions a http://clubexcursionistateia.cat/
- 13 h / CA LA CECÍLIA
VERMUT DE FESTA MAJOR
Places limitades. Inscripcions i tiquets a en Marcel al Casal de Ca la Cecília.
Ho organitza la Penya Carpanta del Casal Ca la Cecília.
Si t’ha agradat llegir la notícia sobre la Festa Major de Sant Martí de Teià, també et pot interessar llegir la notícia Open House 2021.