L’Ajuntament de Sant Vicenç se suma a la campanya ciutadana que ja s’està duent a terme a altres municipis. Aquesta campanya proposa compartir el servei de wifi entre el veïnat.
És per aquest motiu que es fa una crida als veïns i veïnes perquè durant una estona al dia obrin l’accés al seu wifi i així permetre que aquells alumnes i estudiants de la seva comunitat, que tenen dificultats per accedir a internet, puguin accedir-hi i descarregar les diferents tasques que els encomana el seu professorat. També per revisar correus electrònics del centre escolar, mantenir contacte amb professors i així estar vinculats amb el món exterior tot i estar aïllats a casa.
Per aquesta raó, des de l’Ajuntament, es proposa als veïns que se sumin a aquesta proposta i durant una estona cada dia facin públiques les seves xarxes wifi. Per fer-ho públic cal que posin un avís a la porteria, al replà o a l’ascensor perquè els joves o infants se’n puguin assabentar.