El passat dissabte 21 de setembre, l’alcalde de Puigcerdà, Albert Piñeira, el president del Club Poliesportiu Puigcerdà, Joan Barnola, i diversos regidors del Consistori, varen inaugurar el nou Skate Park de Puigcerdà.
El nou Skate Park és fruit del Pla Local de Joventut, un procés participatiu endegat fa uns mesos durant el qual l’Ajuntament de Puigcerdà va organitzar diverses trobades i reunions de treball amb el jovent de la Vila per tal de planificar les polítiques de joventut dels propers anys. Una de les demandes que els joves van formular era poder disposar d’un skate park.
Les noves instal·lacions estan ubicades al Poliesportiu de Puigcerdà. L’obra civil, els mòduls que s’han muntat i l’adaptació d’una instal·lació preexistent han tingut un cost de 35.000 €. Aquesta actuació ha anat a càrrec de les empreses Park’s 3000 i Lexma Cerdanya, de la Brigada Municipal i del Club Poliesportiu Puigcerdà, i ha estat finançada per l’Ajuntament de Puigcerdà.