A causa de la pandèmia de Covid-19, el club Curling Puigcerdà Pànxing, ajorna el torneig a l’any vinent.
S’ajorna el XV Trofeu Internacional Vila de Puigcerdà de cúrling, que estava previst celebrar-se del 9 a l’11 d’octubre de 2020, i es trasllada als dies 8, 9 i 10 d’octubre de 2021 davant la incertesa que estem vivint per la pandèmia mundial de la Covid-19.
Des de l’organització la prioritat és celebrar-lo amb totes les garanties possibles, ja que preval la seguretat de tots els participants, i és per això que s’ha pres la decisió d’ajornar aquest trofeu internacional al 2021, i poder viure el millor cúrling a la Cerdanya l’any vinent amb l’esperit que tots coneixem, que no és altre que divertir-se i compartir la nostra passió amb els amants d’aquest esport d’arreu del món.
Inscripcions
Les inscripcions pel 2021 ja es poden fer al web del Curling Puigcerdà.
Temporada 2020-2021
Tot i que serà una temporada incerta, el club puigcerdanenc, començarà els entrenaments per a la nova temporada de cúrling el 18 de setembre. La intenció del club, és participar en la lliga catalana i les competicions estatals i poder viatjar a competicions internacionals, sempre que sigui possible.
Si t’ha agradat llegir la notícia S’ajorna el XV Trofeu Internacional Vila de Puigcerdà, també et pot interessar Cinc errors en el teu entrenament.