El proper 11 de setembre, Puigcerdà commemora la Diada Nacional de Catalunya amb un programa d’actes que combina tradició, cultura popular i participació ciutadana. L’Ajuntament de Puigcerdà organitza una jornada amb activitats per a tots els públics, destacant l’Aplec de Bell-lloc, la missa de la Diada i una ballada de sardanes a la Plaça de l’Alguer.
Programa
-
10 h — XX Aplec de Bell-lloc
Esmorzar popular. -
11 h — Missa de la Diada
Lloc: Església de Santa Maria de Bell-lloc. -
18 h — Ballada de sardanes
Amb la Cobla Ciutat de Manresa, a la Plaça de l’Alguer.
Informació pràctica
La pujada a Bell-lloc és una activitat oberta i lliure. El recorregut té alguns trams exigents, per això és important que cadascú valori la seva condició física i participi d’acord amb les seves possibilitats.
Recomanacions:
– Portar calçat adequat, crema solar, gorra i aigua suficient per mantenir-se hidratat durant la jornada.
Important:
– L’accés fins a Bell-lloc es realitzarà lliurement i per compte propi.
– Cada participant és responsable de la seva pròpia seguretat i salut.
– Els menors hauran d’anar sempre acompanyats d’un adult responsable.
– No es tracta d’una activitat organitzada ni guiada per l’Ajuntament de Puigcerdà.
Nota: la programació i els horaris poden patir petites variacions d’última hora segons l’organització de l’esdeveniment.




