Pànxing Cerdanya

3, setembre del 2025

3, setembre del 2025

Agendes – Cerdanya
Diada Cerdanya
Festes populars
Desde
Diumenge
21
setembre
Fins
Diumenge
21
setembre

42a Diada de la Cerdanya a Bourg-Madame

Cerdanya

La Diada de Cerdanya és una trobada que uneix tota la comarca, amb parades de gastronomia i artesania, activitats culturals i un dinar popular. Va néixer el 1981 a Puigcerdà, impulsada per l’Institut d’Estudis Ceretans (IEC), amb la voluntat de crear un espai festiu i de germanor entorn de les qüestions compartides entre les dues bandes de la vall.

Des d’aleshores s’han celebrat 41 edicions, recorrent municipis tant de la Cerdanya catalana com de la francesa. L’organització és rotativa i, cada any, un nou poble acull la celebració. La cita inclou també una assemblea d’alcaldes, en què es tracten temes comuns i es decideix qui serà l’amfitrió següent, amb el traspàs simbòlic d’una escultura.

Enguany, la 42a Diada tindrà lloc a La Guingueta d’Ix, el diumenge 21 de setembre, amb una jornada plena de propostes per a tothom.

Redacció.

Compartir:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
Newsletter Pànxing

Subscriu-te per rebre per correu el butlletí gratuït de Pànxing.net​

El Pànxing Maresme al teu WhatsApp

Sigues el primer a tindre la revista a les teves mans.

Municipis Cerdanya

[pagelist post_type="cerdanya" depth="1" exclude="1547,1550,1552,1554,1556,1558,1560" sort_column="post_name"]
Rep les últimes notícies

Subscriu-te
al nostre butlletí

Newsletter General

T'enviem la revista

El Pànxing Maresme al teu WhatsApp