Del 21 al 24 d’agost
Dijous 21 d’agost
19 h • PLAÇA DE SANTA MARIA • Espectacle infantil amb Peluxes. Malabars, música i diversió.
22.30 h • PL. DE SANTA MARIA • Concert amb Els Catarres.
Divendres 22 d’agost
19 h • PLAÇA DE L’AJUNTAMENT • Assaig obert dels Amics d’en Kerresetcaps.
23 h • PLAÇA DE SANTA MARIA • Concert amb la Banda Neon. Música en directe.
Tot seguit • PLAÇA DE SANTA MARIA • Sessió amb DJ Rabat.
Dissabte 23 d’agost
11 h • PLAÇA DE SANTA MARIA • Cercavila amb els Gegants i Grallers de la Vila de Puigcerdà. 11.30 h • ESTANY • XXIII Travesia llarga, 900 metres. Preu: 12 €.
12 h • XXXVII Travesia popular, 200 metres. Oberta a tothom. Preu: 10 €. Inscripcions a
www.puigcerda.cat/travessia
Organitza: Secció de Natació del Club Poliesportiu Puigcerdà.
13 h • PLAÇA CABRINETTY • Festa de l’escuma amb Gil.
18 h • ESPAI CAMPANAR • Simultànies d’escacs amb el prestigiós Manel Flores Carpe. Desafia’l. Inscripcions a l’Oficina de Turisme. Places limitades.
De 18 a 20 h • PARC SHIERBECK • Rocòdrom i tirolina per a totes les edats.
20 h • PL. DE L’AJUNTAMENT • Tabalada d’anunci del Correfoc amb els Dimonis de Puigcerdà.
21.15 h • PARC SHIERBECK • La llegenda de la Vella de l’Estany amb la Inestable Ceretana de Teatre, l’Associació Cerdanya Musical i Pas a Pas Gym Dance.
Tot seguit, comitiva fins a la Pl. de l’Ajuntament i sardana d’honor amb els Amics de la Sardana.
22.45 h • PL. DE L’AJUNTAMENT • Correfoc amb els Dimonis de Puigcerdà i els Amics d’en Kerresetcaps.
00 h • PL. DE SANTA MARIA • Tribut a Estopa amb Estopaos.
02 h • PLAÇA DE SANTA MARIA • Concert amb Dalton Band. Tot seguit, sessió amb DJ Capde fins a l’alba.
Diumenge 24 d’agost
9.30 h • PONT INTERNACIONAL • Trobada d’autoritats.
9.30 h • BARRI DE L’ESTACIÓ • Desfilada de carrosses, rua amb les colles de carrossaires de Cerdanya i Puigcerdà, Gegants i Grallers de Puigcerdà i Vilallobent, Amics d’en Kerresetcaps i la Xaranga Zebrass. Final a la Plaça de Santa Maria amb salutació de la Vella de l’Estany i proclamació de les millors carrosses.
18.30 h • PL. DE SANTA MARIA • Concert de tarda amb l’Orquestra Venus.
20.30 h • RESIDÈNCIA • Rua nocturna amb la Xaranga Zebrass, presidida per la Vella de l’Estany, el Príncep dels Aires i la Princesa de les Aigües.
23 h • PARC SHIERBECK • Piromusical. Amb el títol “Llum i Llegenda”.
23.30 h • PL. DE SANTA MARIA • Ball amb l’Orquestra Venus i entrega del premi a la millor carrossa il·luminada.