Som a Alsàcia i l’Aldo i la Céline han decidit anar a viure junts. L’endemà de la mudança la noia desapareix sense deixar rastre. Mentrestant es descobreix un cadàver… Així arrenca aquesta absorbent novel·la policíaca.
Santi Sirvent, autor novell i quilòmetre zero, ha escrit un “thriller” sorprenent, trepidant i amb un ritme que no ens deixa respirar. Descobrirem una trama àgil, molt hàbil, plena de detalls amb un encaix perfecte. Coneixerem tres protagonistes, cadascú amb el seu punt de vista, visitarem escenaris molt atractius i ens mourem per una línia de temps que ens porta endavant i endarrere.
El resultat final és un llibre que enganxa des de la primera pàgina, una història addictiva que ens farà patir fins al desenllaç.