Pànxing Cerdanya

30, juny del 2025

30, juny del 2025

Notícies – Cerdanya

El restaurant Sant Josep de Bellver, premi al millor cap i pota de Catalunya

Cerdanya
PHOTO-2025-06-09-12-33-181

El restaurant Sant Josep de Bellver ha estat distingit aquest mes de juny amb el primer premi del I Concurs de Cap i Pota de Catalunya, celebrat en el marc del festival gastronòmic Vadefoodies a Igualada.

D’entre 22 restaurants participants d’arreu del territori, el jurat va destacar la proposta del restaurant ceretà per la seva autenticitat i execució, basada en una recepta inspirada en la cuina tradicional de la Maria, ànima del restaurant.

Aquest guardó, atorgat pel Gremi de Menuders de Catalunya, reconeix la cuina de mercat de tota la vida i reivindica plats emblemàtics com el cap i pota, habitual en els tradicionals esmorzars de forquilla i considerat part essencial del patrimoni gastronòmic català.

Des del Pànxing Cerdanya, traslladem la nostra enhorabona al Restaurant Sant Josep de Bellver per aquest reconeixement tan merescut.

Compartir:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
Newsletter Pànxing

Subscriu-te per rebre per correu el butlletí gratuït de Pànxing.net​

El Pànxing Maresme al teu WhatsApp

Sigues el primer a tindre la revista a les teves mans.

Municipis Cerdanya

[pagelist post_type="cerdanya" depth="1" exclude="1547,1550,1552,1554,1556,1558,1560" sort_column="post_name"]
Rep les últimes notícies

Subscriu-te
al nostre butlletí

Newsletter General

T'enviem la revista

El Pànxing Maresme al teu WhatsApp